.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزير تعاون: رشد اقتصادي بدون عدالت معنا ندارد

وزير تعاون گفت: رشد اقتصادي كه نتواند مسائل مورد نياز آحاد جامعه را برطرف كند معنا ندارد و آن را نمي‌پذيريم.

محمد عباسي در جلسه شوراي اداري اين شهرستان افزود: در فرآيند رشد اقتصادي بايد تمام مسائل و موارد با راهكارهاي موجود مورد بررسي قرار گرفته و بعد به اجرا درآيد.
وي ادامه داد: وقتي كه پذيرفتيم در برنامه چشم‌انداز، كشور اول منطقه باشيم بايد تمام قابليت‌هاي اين كشور مورد توجه قرار گيرد و راهبردي را كه دولت نهم در اين زمينه در نظر گرفته آباد كردن روستاها و شهرها است و اگر اين امر تحقق نيابد كشور آباد نمي‌شود.
عباسي اظهار داشت: مواردي كه همه ما در كشور با عزم راسخ آن را دنبال مي‌كنيم شناسايي زيرساخت‌هاي اساسي در شهرستان‌ها است تا آن را به عنوان برنامه‌هاي عاليه كشور در چشم‌انداز بنا كنيم.
وزير تعاون تصريح كرد: وقتي مي‌خواهيم اقتصاد به مردم واگذار شود بايد بر سر مسئله اوليه آن كه محكم كردن پايه‌ها است توجه شود كه يك نمونه آن ارائه آموزش به مردم است.
وي در بحث اشتغال نيز گفت: بايد از قابليت‌هاي موجود در كشور و قابليت‌هاي نيروي انساني به خوبي استفاده كنيم و تجربه جهاني هم موعيد اين امر است.
عباسي اذعان داشت: ويژگي‌هاي خوبي در ايران وجود دارد كه ما متوليان اجرايي بايد اين ايده‌ها را در جلسه‌ها مورد بررسي قرار داده و به نتيجه مطلوب برسيم.
وزير تعاون سفرهاي استاني هيئت دولت را يك خلاقيت جهاني دانست و بيان داشت: در سفرهاي استاني اتصال بين مردم و دولت در مناطق محروم به چشم مي‌خورد.
وي خاطرنشان كرد: در هيچ جاي دنيا نتوانسته‌اند معضل بيكاري را با كارمند بودن برطرف كنند و ما بايد اين فرهنگ را در كشور خود نهادينه كنيم كه شغل‌هاي ديگر جز كارمندي وجود دارد و به قابليت‌هاي كار و نيروي انساني توجه داشته باشيم.
عباسي در خصوص شهرستان انزلي افزود: سند توسعه اين شهرستان در دست تهيه است كه بايد با راهكارهاي نماينده و مسئولان اجرايي تكميل شود.
وي ادامه داد: قابليت‌هاي خوبي در منطقه وجود دارد كه مي‌توان به تالاب انزلي، وجود اداره كل بنادر و منطقه آزاد اشاره كرد.
عباسي درخواست‌هاي مردم شهرستان انزلي را به حق دانست و اذعان داشت: ايجاد سايبان براي مزار شهدا و اسپانسر شدن منطقه آزاد براي تيم ملوان توقع بالايي نيست و مي‌توان به راحتي اين موارد را با طرح در دولت به نتيجه رساند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.